.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری فرماندار کردکوی با نیروی انتظامی

از کردکوی خبر می رسد که در حمله نیروی انتظامی به اماکن تفریحی این شهرستان و دستگیری بیش از یکصد نفر از جوانان این شهرستان به بهانه مبارزه با اراذل و اوباش ؛ فرماندار کردکوی در چند جلسه متوالی شورای تامین شهرستان به شدت از این مساله انتقاد کرده و خواستار توقف برخوردهای غیر اصولی این نیرو شده است.
گفته می شود حیدرعلی احمدی در دیداری با سرهنگ کریمی به شدت از این نوع برخوردها انتقاد کرده و تاکید کرد که جوانان شهر ما اراذل و اوباش نیستند و اصولا افراد دستگیر شده از جوانان نجیب شهر هستند.
 فرماندار در این نشست اضافه کرد: اکنون اکثر مزاحمین نوامیس مردم و اوباشان در شهر آزادند و کسی با آنها برخورد نمی کنند ولی در عوض جوانان دانشجو و بی سر و صدای کردکوی از سوی عده ای با لباسهای ویژه بدون هماهنگی با شورای تامین شهر دستگیر و روانه زندان می شوند.
احمدی به کریمی هشدار داد که با این نوع برخوردهای تند تنها موجب بدبینی مردم نسبت به دولت نهم شدید و نمی توان ذهن مردم را با شعار و حرفهای جذاب به سمت دولت نهم جلب کرد و از طرف دیگر فرزندانشان رابدون هیچ گناهی با ضرب و شتم روانه زندان کرد.
شنیده شده که اختلافات فرمانداری و نیروی انتظامی منجر به استعفای فرماندهی نیروی انتظامی شده است.
آگاهان سیاسی ورود دیرهنگام حیدرعلی احمدی فرماندار کردکوی به این داستان پس از سه هفته را نوعی تاکتیک انتخاباتی برای وی ارزیابی کردند که به شدت از طرفداران دولت نهم در کردکوی تبلیغ می شود. این اختلافات در حالی سات که وزارت کشور طراح اصلی طرح امنیت اجتماعی است. /گرگاننیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهلول 6 تير 1386
تاکتیک انتخاباتی چیه .این چه حرفیه .نیروی انتظامی حقوق شهروندی مردم را رعایت کند در تمام دنیا پارکها محل آرامش و سکوت مردم هست ولی نیروی انتظامی پارکها رو به محل جنگ و دغدغه برای مردم کرده . و فقط و فقط داره برای خودش شعار های تبلیغاتی میده که ما چنینیم و چنانیم . راستش را می گویند بیایند جلو مواد مخدر را بگیرند . بنده 4 سال در خیابان ترک محله ساری زندگی میکردم در روز روشن کیلو کیلو مواد مخدر از دم پنجره های آنها بفروش میرسد . حتی یک بار نیروی انتظامی جرات نداشت و نداره نزدیک اینها بشود . هنوز هم که هنوزه دم درب پنجره ترک محله ساری برای خرید مواد مخدر مردم صف می ایستند و مواد تهیه می کنند .
جلالی 6 تير 1386
آقا خبر درست است نامبرده بشدت مشغول کارهای انتخاباتی است بودجه شهرداری هم پشتیبان اوست .
علي اكبر 6 فروردين 1388
ما از فرماندار كردكوي بخاطر تلاشها ودلسوزيي كه براي جوانان ودولت اسلامي دارد كمال تشكر راداريم وآرزوي موفقيت براي ايشان در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي راداريم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.